Bu Blogda Ara

15 Şubat 2014 Cumartesi

Triko Bluz Dikimi






Merhaba arkadaşlar uzun bir süredir hiçbir şey yayınlayamıyorum. Kpss'ye çok vakit kalmadığı için ona yoğunlaşmak zorundayım. Dün biraz derslere ara verip kendim için triko bluz diktim ve sizinle paylaşmak istedim. Umarım beğenirsiniz.

İnce bir triko kumaş, yapımı da kolay ve pratik...Kullandığım kazaklardan birisini kalıp olarak kullandım. Alttaki resimlerde görüldüğü gibi düz, yuvarlak yaka şeklinde
kestim. Benim en çok sevdiğim kısım düz bir şekilde kestikten sonra kendimden bir şeyler katmak, yaratıcılık yani. İlk başta ne yapcağıma dair bir fikir olmaz evdeki kumaşları karıştırırken ilham perilerim birden beliriverir. Eskiyen kotumun ceplerini elbet bir gün işime yarar diye bir köşeye koymuştum. İşte o an geldi, bluzumun hareketlenmesinde işe yaradı. Ön kısmına bu cepleri diktikten sonra uyum açısından yaka ve kollarına da kot kumaşından diktim. Ben beğendim sizce nasıl olmuş:)))












En çok izlenen videolar

Loading...
Loading...

Google+ Badge

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı