Bu Blogda Ara

20 Şubat 2014 Perşembe

Tişörtten çocuk elbisesi yapmak / children dress made ​​from t-shirts

Kullanmadığım eşyalarımı değerlendirmeyi seviyorum. Bugün tişörtümü çocuk elbisesine dönüştürdüm. Başarılı bir iş çıkardığımı zannediyorum, bilmem sizler ne dersiniz. Çocuklar için bir şeyler yapmak her zaman bana daha eğlenceli gelmiştir.

Bu elbisenin yapım aşamasına gelecek olursak; önce yakasını çocuk yakasına çevirdim.
Bu işlemi biraz omuzlardan keserek başladım. Omuzlardan kessek de yinede yakası geniş kalıyor. Bunun için de yakasının orta kısmından hem ön hem arkasından pile yaptım. Böylelikle yakası daralmış oldu. Bu işlemleri yaptıktan sonra dikim işlemini gerçekleştirdim. Elbisenin ana yapım aşaması bu kadar. Şimdi geldi süslemeye. Benim için çocuk elbisesinde olmazsa olmaz süslemedir. Evde bulunan malzemelerden etek kısmına ve yakasına küpür diktim. Kurdele ilede  fiyonklar yapıp diktim. Bir kaç yerine de inci yerleştirdimi tamamdır işlem. Elbisem hazır kullanacak olan yeğenim güle güle giysin:)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı