Bu Blogda Ara

20 Aralık 2013 Cuma

Gömlek yakası işleme

Bu sene işlemeler çok yaygın. Gömlek yakalarında, kollarında, tişörtlerde, kazaklarda, hırkalarda hemen hemen her yerde görmek mümkün. Malzeme olarak ya parlak taşlar ya inciler, danteller... kullanılıyor. Düz sade kazaklar ufak bir dokunuşla çok farklı bir hava kazanıyor. Tabi bu işlemelerin bir de fiyatları var. Kazak veya gömlek her neye yapıldıysa işleme ürünün fiyatını iki katına çıkartıyor. Düpdüz bir hırka fiyatı en fazla 25 eder ama seyrek bir şekilde inci dikilmiş, fiyat birden 80 liraya çıkıvermiş. 
Bu işlemeleri herkes çok güzel bir şekilde uygulayabilir. Dolabınızda bulunan kazaklarınızın hem havasını değiştirmiş hem de yenilemiş olursunuz bir nevi. Gömleğinizin yakasını parlak taşlarla, incilerle işleyebilirsiniz, yada kazaklarınızın omuzlarına bu işlemleri yapabilirsiniz.
Ben bugün bu işlemleri gömleğime uyguladım. Uzun zamandır kullanmıyordum, biraz modernize ettim:)) Yaka ve cep kısmını, hint pulu ile işledim. Tuhafiyelerde kolayca bulunabilir.Umarım beğenirsiniz:)))






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı