Bu Blogda Ara

4 Kasım 2014 Salı

ÖRGÜ ERKEK BEBEK KAZAĞI MODELİ / BABY BOY SWEATER

                                          Kravat Modelli Bebek Kazağı Modeli

Arkadaşımın bebeği için örmüştüm. Burada paylaşmadan olmaz tabiki. Düz örgü olduğu için gayet kolay bir modeldir. Örgü bilen herkes yapabilir. Örgüye 65 ilmekle başladım. Önce farklı renkten 1 düz, 1 ters lastik ördüm.
8 sıra lastikten sonra, ipimi değiştirip düz örgüye devam ettim. 46 sıra sonra 2 ilmek lastik renginden kravat modeline başladım. Önce arttırıp sonra azaltarak kravat modeli ortaya çıkıyor. Resimlerden de anlayabilirsiniz.Kollarını da 2-1-1 şeklinde kestim. Kolları ve yakalarını sonradan ördüm. Rahat giyebilmesi için omzunun bir kısmını dikmeyip düğme yeri bıraktım. Çok şirin oldu:) Örmek isteyene kolay gelsin...Anlamadığınız yer olursa sormaktan çekinmeyin lütfen:)))






1 yorum:

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı