Bu Blogda Ara

21 Ağustos 2016 Pazar

KEÇE BEREKET KUŞLARI


         Merhaba arkadaşlar. Uzun suredir bloğumla ilgilenemiyorum. Hamilelik doğum bebek bakımı derken zaman akıp gidiyor. Yapılan yorumlara da cevap veremedim. Çok özür diliyorum.Ama tatlı cadım artık abla oldu izin verdikçe buralardayım. Bu arada keçeye merak saldım. İlk olarak da kızımın doğum günü için hediyelikler yaptım. Hediyelik düşünenlere de bir fikir olsun. Keçeden
bereket kuşları yaptım. İçi elyaf dolguludur. Malesef yapım aşamalarını o telaşede fotoğraflamadım. Genellikle internetten araştırıp göz kararı çizip kestim. Tabi sadece bereket kuşlarıylada bitmedi keçe sevdam.Ticaretine de başladım. Ufak tefek eşe dostta bebek şekerleri, anahtarlıklar yaptım.Bunları da fırsat buldukça paylaşacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı