Bu Blogda Ara

2 Mart 2014 Pazar

Tek parça örülen çocuk süveter modeli / one-piece knit children's sweaters

Merhaba arkadaşlar...Blogumu çok ihmal ediyorum biliyorum ama napayım kpss mecbuur işte. Yine de ders arasına 1- 2 bir şeyler sıkıştırmaya çalışıyorum. İnsan hobilerinden, dikiş aşkından vazgeçemiyor. Temmuz ayından sonra dikmek istediğim, ceket, elbise, bluz,etek ....vs o kadar çok şey var ki. 
Neyse geleyim bugünkü paylaşmak istediğim süvetere. Ben daha çok çocuklar için bütün örgüleri seviyorum. Önü ayrı, arkası ayrı örgüleri pek sevmiyorum. Yayınladığım bebek yelekleri de genelde yakadan başlayıp bütün örülen modellerden.  Bu modeller bana daha pratik ve kolay geliyor.




YAPILIŞI:
*Bu modele alt kısmından 90 ilmek haroşa ile başlıyoruz.
Çocuğun yaşına göre sayıyı azaltıp arttırabilirsiniz. Altına 7 sıra haroşa yaptıktan sonra her iki kenarından 7 ilmek haroşa örülecek ve diğer kısımları düz örgü olacak.*55 sıra kadar bu şekilde devam ediliyor. 
*55 sıra sonunda 25 ilmek haroşa, 40 ilmek düz,25 ilmek haroşa , 7 sıra örülecek.
*7sıra sonunda kenarlardan 18 ilmek kesilecek ortada 54 ilmek kalacak. 
*Belli miktar bu şekilde örüldükten sonra,yaka kısmını 16 ilmek kesiyoruz.Yanlarda 19 ilmek olacak. Yakanın arka kısmı geniş ön kısmı dar olacak. Bu yüzden ön yakası 10 ilmek kalacak şekilde daraltacağız. 
*Boyun kısmını tamamladıktan sonra toplam 48 ilmek kalacak. 7 sıra haroşa yapılacak, 7 sıra bitince kenarlardan 7 ilmek haroşa, gerisi düz örgü yapılacak. Bu şekilde örgünüzün boyutuna göre ön kısmını ayarlayıp bitirebilirsiniz. İlik yeri açmayı unutmayın arkadaşlar:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı