Bu Blogda Ara

28 Ağustos 2013 Çarşamba

İzlemeye Değer Film Önerileri

Daha önceki yazılarımda da bahsetmiştim ben Hint filmlerine bayılıyorum. Shanrukh Khan'ın My Name İs filmini izleyesiye kadar bu filmlerin güzelliğinden,etkileyiciliğinden, mükemmelliğinden,oyuncuların kalitesinden, mükemmel sahnelerinden...haberim yoktu. On numara diyorum...İzlediğim ve sizede tavsiye etmek istediğim filmler var. Arkadaşlar yazacağım filmleri izlemediyseniz mutlaka ama mutlaka izleyin:)

KAL NO HAA NO: Bu filmde gözyaşlarıma hakim olamamıştım. Shanrukh Khan'ın filmlerinden. Adam süper bir oyuncu.Filmde ciddi bir kız olan Nania'nın (preity zinta)hayatı, ona yaşamanın anlamını yeni bir yolunu gösteren Aman'ın(shanrukh Khan) gelişiyle değişir. Nania'ya gülümsemeyi
hayatı sevmesini öğretir. Filmde hem hüzün hem aşk hem komedi var. Bu filmi izleyipte ağlamayan var mıdır acaba.Aşk ancak bu kadar güzel işlenebilir.Ekrandan biran olsun gözünüzü ayıramayacaksınız.İçeriğinden çok fazla bahsetmeyi sevmiyorum izleyip keşfedin diyorum...

MY NAME İS KHAN
CHENNAİ EXPRESS
VEER ZAARA  filmlerinin fragmanı ve hakkında bilgi önceki yazılarımda var.Bunlarda mutlaka izlenilmesi gereken filmler. Bloğumdaki filmler kategorisinde bulabilirsiniz.

JAB TAK HAİ JAAN:Bu filmde çok etkileyiciydi.Film tam bitti diyorsunuz bi bakıyorsun asıl yeni başlıyor.Dün, bugün,gelecek şeklinde film 3 parçaya ayrılmış.Shanrukh Khan burada da oyunculuğunu konuşturmuş.SamarAnand(Shahrukh Khan)Hint ordusu bomba imha timinde görevli,adeta ölüme gider gibi hiç bir güvenlik önlemi almayan korkusuz bir binbaşıdır.Devamını filmde görün.

DEVDAS: Devdas zengin bir ailenin çocuğudur.Güzel oyun arkadaşı paroy'la aşkın daha ne olduğunun anlaşılmadan hissedildiği güzel bir bağ kurmuşlardır. Statü ve aile geçmişlerindeki farklılıklardan habersiz güçlü bir arkadaşlık kurmuşlardır. Bu arkadaşlık ilerde çok güçlü bir aşka dönüşüyor.Ama aşkın önünde engeller tüm gerçekliğiyle yüzlerine çarpılıyor.Paro kalbinde devdasın aşkı varken başkasıyla evleniyor ve devdas'da  çok kötü bir hayata adım atıyor. Film aşkın önünde durmanın yanlışlığını gözler üzerine seriyor...

Shanrukh Khan'nın filmlerinin yanında bir başka usta isimde Aamir Khan'dır.Aamir Khan'ın oyunculuğu da mükemmel derecededir.Özellikle Üç İdiots, Fanaa filmlerini tavsiye ediyorum. şimdilik bu kadar iyi seyirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı