Bu Blogda Ara

27 Eylül 2013 Cuma

Bademli Patlıcan Salatası

Farklı salata uygulamalarını çok severim. Bi kere yeşilliğin her türlüsünü severim. Hepsini bir kabın içine doğrayıp nası bayılarak yerim...Napıyım seviyorum salatanın her türlüsünü özellikle patates salatasını :))
İyi Fikir programında rastladığım bir tarifi paylaşmak istedim.

Bademli, patlıcanlı, kırmızı biberli,yeşillilkli...salata
4 tane közlenmiş patlıcan,4 tane közlenmiş kırmızı biber, 1 tane ince julyen doğranmış mor soğan,15-20 tane parçalanmış çiğ badem, yarım demet maydanoz,yarım demet semiz otu,yarım demet nane,1 yemek kaşığı zeytinyağı,1 limon tüm malzemeyi istediğiniz büyüklükte doğrayıp bir kap içinde karıştırın.**Afiyet Olsun**

Ben genellikle közlenmiş patlıcan, biber, ceviz yada bademi karıştırıp kavanozlara koyuyorum. Dolapta hazır vaziyette durması acil durumlar için çok iyi oluyor. Çıkartıp taze taze de içine istediğim yeşilliği koyup servis ediyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı