Bu Blogda Ara

21 Eylül 2013 Cumartesi

Estetiksiz genç kalmanın ucuz yolları...

Uzman Diyetisyen Serkan Tutar, antioksidandan zengin besinleri tüketmek tam da bu iş için olduğunu söylüyor.Antioksidan içeren besinlerin en güçlü yaşlanma geciktiriciler olduğu üzerinde önemle duruyor.

Zamana karşı koymak, hızlı yaşlanma belirtileri yerine yaşlanmayı geciktirmek sizin elinizde.Bunu düzenli beslenmeyle, spor yapmakla ve düzenli uyumakla yapabiliriz.Antioksidan sebze ve meyvelerde bol miktarda vardır.
Bu besinlerden bazıları:
**ELMA: Her gün bir elma yenmesi hem cildimiz hem sağlığımız açısından çok faydalıdır.Elmanın içerdiği pektin kolesterolü azaltır.İçerdiği antioksidanlar sayesinde serbest radikallerin vücuttan atılmasını sağlar ve yaşlanmayı geciktirir.

**TANELİ MEYVELER:İçerdikleri c vitamini sayesinde
kollojen yapımına yardımcı olurlar.Bu sayede yaşlanmayı geciktirirler.

**ÇİKOLATA: Vazgeçemediğimiz çikolatanın cildi gençleştirdiğini biliyor muydunuz. Ancak fazla tüketilmemesi gerekir.Cildi gençleştirdiği kadar kilo almamıza da neden olur. O yüzden abartıya kaçmadan tüketin.

**BROKOLİ: Brokolinin neye faydası yok ki...Kolestrolü düşürür,bağışıklık sistemini güçlendirir.Genel sağlığımıza olumlu faydası vardır.İçerdiği bazı maddelerle kanserden koruyucu etkiye sahiptir.

**KOYU YEŞİL YAPRAKLILAR: C vitamini, karotenoidler ve anti kanser maddeleri bakımından zengindirler.Lutein, zeaksantin gibi karotenoidleri içerirler.Bunlar katarakt ve makuler ödemden korur.

**DOMATES: Likopen kaynağıdır. Likopen güçlü bir antioksidandır ve kanserden koruyucu etkisi vardır.Pişmiş domateste daha fazladır.Göz sağlığı için de faydalıdır.

**SARIMSAK: Antioksidan, antiviral, antiseptik ve antibakteriyeldir. Bağırsak,solunum ve deri enfeksiyonlarından da korur. Kan basıncını ve kolestrolü de azaltıcı etkiye sahiptir.


**SOYA: Yaşa bağlı hormon dengesizliğinin önlenmesinde önemlidir.Hormona bağlı kanser görülme risklerini azaltır.

En çok izlenen videolar

Loading...
Loading...

Google+ Badge

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı