Bu Blogda Ara

17 Eylül 2013 Salı

Havlu Kenarı Örnekleri...


Dantel severler için çeyizimi açtım...Havlu kenarı örneği arayanlar için bir kısmını annemin bir kısmını benim yaptığım havlular...


Bu havluyu eşim için kum boncukları ile ince ince işlemiştim.İğne tuttuğum elim delik delik olmuştu:))
Yeni evlenecek olanlar için damada güzel bir jest olabilir:) Ya da kayınvalideler gelini için yapabilir:)


Bunu da annem bohçasıyla havlu kenarına iğne oyası yaptırmıştı. Her şeye merakım vardır,her türlü işi bilirim ama nedense iğne oyasına hiç merak salmadım. Bi iğne oyası bilmem:))



























Bu havlu kenarları da pilastik daire şeklindeki boncukların etrafını sıkı bir şekilde doldurarak yapılır.


Sepet sepet üzüm var
Benim sende gözüm var
Senden başkası haramdır
Dünya ahret sözüm var





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı