Bu Blogda Ara

23 Eylül 2013 Pazartesi

Çocuklar için Etek Modeli

Kullanmadığınız, küçük yada bol gelen, modası geçmiş kumaş yada kot tarzı pantolonlarınız  varsa dolapta yer kaplamasın. Bunları değerlendirip bir küçük çocuğu sevindirebilirsiniz. Benim giymediğim belki değerlendiririm diye dolapta tuttuğum kumaş pantolonum vardı. Bugün onu çıkartıp yeğenim için etek yaptım. Çokta hoş oldu...İşte ayrıntıları...




Pantolonun üst kısımından kestim ön ve arka tarafı... Daha sonra yanlardan birleştirdim...





pantolonun artan diğer taraflarından kumaşı resimdeki gibi kesip pilelendirdim.










pilelendirdiğim kısmı üst kısmıyla birleştirdim...











Şimdi de süslemeye sıra geldi...Çocuklar süslü eteklere bayılır...


Beyaz kurdele ile eteği birleştirdiğim yere fırfır yaptım...Oya pul ve taşları ile de çiçekler yaptım..kemer yerine de kurdele taktık mııı tamamdır...işte bu kadar. Sizde kullanmadığınız pantolon,etek, bluz ne bulursanız küçültüp çocuklara uyarlayabilirsiniz... Güle güle giysinler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı